Photobucket Photobucket Photobucket

buku baru ^_^


aku dan 'dia' dh bukak buku baru  ^_^  alhamdulillah DIA bg peluang kat kitorang lagi untuk teruskan hubungan ni . aku dah lame tak update blog kn ? aku busy buat homework dalam erti kata lain 'housework' . hehehe . nak buat macam mana kan . nie la keje untuk holiday aku  ^_^ . si 'dia' harap sabar ye dengan ke'busy'an aku kat sini .

hujung minggu hari tu adik<atip> aku balik ^_^ then ahad dia nak balik hostel dia balik sampai je stesen ketapi tapi tiket dah habis :( so dengan secara automatiknye mama ayah kena hantar dia terus ke kluang . so , semalam aku pegi kluang coz hantar atip . then , lunch kat salah satu gerai makan kat sane .

ada beberapa gerai jual putu bambu , mama kata putu bambu kat situ sedap ! bile aku rase memang sedap gile ^_^ aku suke kot . then aku tengok putu bambu gerai tu macam dah femes je , ramai gile yang nak beli . beratur orang :)
nie hah dia putu bambu tu ^_^

betol ke putu bambu tu ? hehe ^_^



thanks because read my entry ^_^ hope you enjoy !

0 celoteh !:

Post a Comment