Photobucket Photobucket Photobucket

HARD DISK PC Jahanam !!

Nak tak nak kena redha. Habis semua kenangan gambar yang aku kumpul semua hilang macam tu je. Agak-agak korang ada tak orang boleh fix hard disk yang rosak. Aku nak backup semua sekali dengan work hasil kerja aku. Menangis tak berlagu aku wei. Penangan hard disk rosak aku mati kutu pergi office tak tahu nak buat apa. Main game bukan lagi choice aku. Habis keluar segala idea untuk future plan but berhasil ke ?

     Mungkin satu hari nanti akan termakbul segala yang aku dan En.U hajatkan. Berharap dan berdoa agar kitorang diberi peluang untuk menimbang cahaya mata pada tahun depan. Kami tak fedup ke dengan pertanyaan orang sekeliling dengan pertanyaan bila akan ada isi ? Sama sekali tidak. Sebab kami sangat berharap daripada orang bertanya mereka juga punyai harapan untuk kami timang cahaya mata. Jadi kami hanya menjawab "doa-doakan kami, mana tahu rezeki nanti :) "


   Tak semua orang boleh terbuka dengan pertanyaan sensitif seperti tadi. Ada juga bertanya bila akan bertemu jodoh. Jangan menyingung perasaan orang lebih baik korang doakan mereka lebih bahagi dan dipermudahkan urusan diorang. Berdoa untuk lain tidak salah malah korang akan rasa lebih tenang. Semoga kita lebih dekat dengan orang yang positive bila kita terus positive dengan orang lain.


ALHAMDULILLAH ! Pc aku telah diformat baru dan sangat fresh ya PC aku ni. HaHA ! Best sebab ringan sangat wei. Nak buat kerja memang senang ! Wish me luck for my job ;)
thanks because read my entry ^_^ hope you enjoy !

0 celoteh !:

Post a Comment