Photobucket Photobucket Photobucket

Bxdxh

Otak celaru bila fikirkan antara perasan dan akal fikiran. Kata orang
"ikut hati, 
Mati, 
Ikut kata, 
Binasa. "

Maka nak diluah semakin membuak. Berdepan dengan manusia yang tidak ada kesedaran yang aku menyimpan berjuta kesabaran berdepan dengan perangai hawa nafsu kau. 

Aku ni bukanlah hamba, lagikan patung sesuka hati kau boleh guna pakai untuk buat sesedap jiwa kau. Jangan disebabkan umur menjadi alasan, jangan disebabkan rahsia menjadi alasan. 

Sejujurnya, aku masih menahan kesabaran yang amat tinggi. Setinggi yang aku tengah bertaruh sehabis mungkin. 

Kau! Punca mukaaaa betapa meluatnyaaa orang yang aku sayang pandang aku begitu hinaaa. 

Kau!  Punca orang yang aku percaya berpaling tadah. 

Kau!  Punca goyah segala mahligai dalam hidup aku. 

Tapiiii.. Kau tak sedar. Kau ikut segala apa yang kau rasa betul. 

Kesabaran aku ada hadnya. Dari sayang, kesian mungkin akan menjadi benci teramat sangat. 

thanks because read my entry ^_^ hope you enjoy !

0 celoteh !:

Post a Comment