Photobucket Photobucket Photobucket

kembali setelah mem'busy'kan diri ^_^

hai , korang semua ! hari ini aku nak cite sikit . erm , ke mana ek aku menghilang selama nie ? maaf sangat-sangat , adik comel aku <wardah> dia sakit . so , dia kena la tahan wad . kadang-kadang aku gilir-gilir jaga dengan mama . dengan orang lain dia tak nak kan . so kena la buat macam tu .

erm , dah empat hari wardah dalam wad tu . kejap dia elok , kejap dia sakit balik . kesian lak tengok adik aku sorang tu . now , aku dah kat kolej untuk teruskan perjuangan aku . betol jugak cakap akak sedara aku hari tu . aku dengan ukie dah nekad nak belaja betol sem nie . tak nak dah maen2 . adoiyai , pointer menurun kot . sedih sangat sebab kelalaian aku sendiri . aku akan pasti kan pointer aku naik sem nie . yeah ! wahh , bersemangat betol cik aien nie ek ? hahahaha . jangan semangat kejap sudah la .

nie budak comel-comel nie kena tahan wad , sian dia :'(
then , now aku kat rumah sewa aku . yang sewa rumah nie semua sekali 6 orang termasuk aku . so jimat la sikit duit aku sem nie . esok dah start kelas aku . now , dapat housemate baru . hehe . kawan sekelas aku jugak la kan . best la jugak kan . but , stil rindukan cik alya . dimana kamoo sayang :'(

okayy la semua . aku nak continue kemas-kemas barang nie ^_^ best nye dapat update blog . korang-korang . nantikan perjalan blog aku ke blog-blog . aku suke sangat bace blog korang , jage-jage ea ^_^



thanks because read my entry ^_^ hope you enjoy !

3 comments:

  1. adik sakit ape ek.. cian dia.. comel... hope dia cepat sembuh.. =)

    ReplyDelete
  2. erm , jangkitan kuman dekat paru-paru . harap macam tu la :)

    ReplyDelete
  3. hope cepat baik
    meh rerajin join my 1st contest :)
    http://gadislesungpipi.blogspot.com/2011/05/contest-by-cik-gadisyahooo.html

    ReplyDelete