Photobucket Photobucket Photobucket

something to tell about me

erm , tittle tak boleh blah kan ? speaking la konon . hehe . aku dah lame tak update blog sebab line broadband aku slow giler . aku tau amik yang murah jek . lagi pon dah start dengan life student aku so tak de ,ase sangat nak update nie .

  korang nak tau tak . aku tak tau nak cakap macam mane . aku nak erubah kot kepada yang lebih baik tapi kan  'kemalasan' aku still dalam diri aku . dia tak nak kaur lak . tension la aku . aku taknak la pointer aku turun lagi sem nie . tak larat la tengok pointer sikit . sedih kot .
 
    baru-baru nie aku masuk pertandingan under rakan muda . masuk pertandingan buat blog dengan reka kad raya . yang blog tu aku tak menang . maybe ade something wrong kat aku punye blog tu . yang buat kad tu aku dapat tempat ke-2 . seeriously aku cakap . aku dengan nad buat kad tu . rase macam lawak kot boleh menang tapi alhamdulillah la .

    syukur la . ade jugak hasil dari ape yang kitorang buat . okayy la . tu je kot aku story mory . hehe . nanti insyaAllah aku update lagi .

*sayang korang semua la kawan aku !
thanks because read my entry ^_^ hope you enjoy !

2 comments:

  1. ain,, ko nk tau x?
    ko mmg ada bkat kot meng'edit' bnda2 cnggitu.
    hebat la ko.
    ;))

    ReplyDelete
  2. mane ade cah . aku xpndai kot . ikot kn kalah gak . hurmmm...
    papepon thanks ^_^

    ReplyDelete