Photobucket Photobucket Photobucket

kau semakin berumur , jadi kau semakin arif ,

aku petik kate-kate nie dari satu erite yang aku tengok semalam . yes , aku setuju sangat dengan kate-kate tu . semakin kite tua sepatut nye kite kena la lebih matang nak buat pape keputusan .  kadang-kadang aku juga ade buat silap . semua orang ade buat salah dan silap .

kite bolehkan mintak maaf atas ape yang kite lakukan. kite boleh kan ke pangkal jalan sebelum terlambat . semua orang die beri peluang untuk berubah . antara bertahan atau tidak dengan dugaan yang kite terima kan . aku berharap kesilapan aku dimaafkan dan diampun kan .

manusia tak lari dari buat salah , antara kite boleh terima teguran atau tak . aku akui yang aku sangat degil untuk dengar teguran orang lain tetapi kalau kena pade tegurnye aku cair jugak . hehe .

lamekan aku tak update blog . aku busy dengan projek final . banyak kerja tergendala .aku harap next sem aku kebih rajin dari sem nie .

semoga korang happy dengan ape yang korang lakukan .
thanks because read my entry ^_^ hope you enjoy !

0 celoteh !:

Post a Comment