Photobucket Photobucket Photobucket

ape la sanggat kan ?

ape yang aku rase sekarang nak nangis bagai nak gile ! aku tak tau ape la aku rase sekarang nie . nak jerit pon ade . eh , update aku baru2 nie kebanyakkan pasal feeling aku yang sedih je kan * ek eley  , tak yah nak simpati sangat la kan ?

sedang aku update nie sambil dengar lagu sekuat-kuat nye . mood aku tengah bengang gile la . lantak korang nak cakap ape yang penting aku tak maki korang okayy . mesti korang fikir ape yang aku mengoyankan nie . ntahla beb , rase macam stress gile b*** . naik cuti CNY nie banyak sangat nak di submit kat lecture . tension lak fikir tak dapat atur mase dengan betul . ape la silap aku kali nie . nak kate banyak kuar dating , *mane ade okay , aku tak de mase langsung nak dating ngan die . haihhh ! erm , aku bengang dengan seseorang ke ? tak de makne nye okayy . aku malas la nak fikir pasal ape yang tak de kaitan dalam mase depan aku . sellfish ke ? *lantak ko nak fikir aku macam mane okay ? aku teruskan hidup aku . aku tak nampak lagi ape yang aku nak . bagi aku hidup aku masih dalam penjara and tak dapat bernafas lagi . always think aku tak matang lagi dalam erti kate lain aku nie tak mature lagi *betul ke beb ? dalam otak aku dah mule fikir tentang nak cari duit . rase macam huru-hara tak de duit kan ?

adakah normal aku dah mule fikir pasal duit-duit nie ? haihh , duit is everything kan ? aku nak cari mane duit untuk final sem aku nanti . nak keje macam la parents aku bagi kan ? aku tak penah ade pengalaman bekerja . hahahaha , its so funny right ? mane aku nak cari duit 2000++ ? cecite sikit . hadoiii , keje tak boleh . abis ape aku nak buat ek ?

baru-baru nie kelas form 5 aku buat renion and yang terbaek nye aku tak dapat join . ingat kan aku dapat la join diorang tapi malangnye diorang buat same hari dengan my cousin engaged . aku kena la turut serta dalam majlis tu coz aku merangkap orang yang snap saat penting waktu tu . haiiya , so saddd ! tak dapat jumpe korang lagi . but the way , Alhamdulillah to my cousin selamat bertunang dengan jaya nye :P . aku tak tahu kenapa aku keletihan gile hari tu . malam tu aku rase badan aku macam berat and sakit giler . tapi , tak pe la , aku dah berjaya lakukan tugas aku and tinggal buat yang selebihnye . harap bersabar ye kak nadia menunggu  .

okayy la , kepada sesiapa yang terase dengan kate-kate kesat aku dalam 2-3 minggu nie maaf sangat-sangat . aku tak de niat , semua yang keluar dari mulut aku sebab aku terlalu stress . *eley , ape la yang di-stresskan . memang la korang fikir macam tu . tak mintak difahami tapi harap korang mengerti .

*aku sayangkan orang sekeliling aku yang always take care about aku .
thanks because read my entry ^_^ hope you enjoy !

0 celoteh !:

Post a Comment