Photobucket Photobucket Photobucket

Perjalan 6 Januari 2012

assalamuailaikum semua , lame dah aku tak update blog aku nie . tu dia ! banyak giler cite cek nak story mory nie . tapi aku tak nak la story semua nye yep :P hehe .

nie hah , aku tengah dok serabot nak complete kan all assignment aku . haiya , banyak woo . fusing-fusing dah kepala den . nie aku update blog kat McD dekat-dekat dengan sunway . wah , jauh kan dari sepang ke subang . *jauh ke ? hehe . bagi aku jauh la kot almaklom la . tadi  aku drive dari sepang ke sini . alhamdulillah , selamat perjalanan kitorang nie . hope hari nie urusan kitorang berjalan lancar , insyaAllah .

thanks my housemates support aku drive kete tadi , hahaha . lawak kot . banyak kan bersabar ye sayangku semua . love you all !!!
thanks because read my entry ^_^ hope you enjoy !

0 celoteh !:

Post a Comment