Photobucket Photobucket Photobucket

aku datang balik

assalamualaikum ,
korang semua sihat tak ? ni hah dah lame aku tak update . satu sem aku tinggalkan blog ni . owh ye , apa yang aku nak story bukan la pasal diri aku tapi pasal dalaman diri aku yang tak mampu nak berkata-kata .

pointnye je aku dalam 'kebengangan' . firstly , pasal result aku . terasa macam tak fair . aku tak nak maki sesiapa . tapi bila difikirkan balik . dalam dunia ni memang tak adil kan ? jiwa berdarah je . maaf la if ayat aku skema nak mampos sebab aku still dalam mood bengang . fair tak fair lain cita . kadang-kadang , aku pening la , aku usaha ke tak usaha ke macam **** jugak aku hadap . apa orang kata tu , usaha yang sia-sia . kalau korang bengang tak .

secondly , ade yang buat taik lak dengan aku pasal kunci ni . sekarang aku mangsa orang terakhir guna kunci tu . ape kes der , ade yang tak puas hati ke . hish , bengang nye aku siapa makhluk yang sorok benda alah tu . okay la . aku still dalam usaha aku yang 'sia-sia' ni . macam mane la orang lain boleh pass =='
thanks because read my entry ^_^ hope you enjoy !

0 celoteh !:

Post a Comment