Photobucket Photobucket Photobucket

ambil berat

haii semua  !

ni nak cerita ni , hah . macam dalam iklan hot fm tu dia pesan selalu la betanya khabar keluarga anda . hah . okay la . ingat semua tu . ouh ye , nak ceritera ni . ada some guy ni . aku tak nak cakap siapa orang nya but aku ada pesanan buat dia :-

          *antara aku dengan kau hanya kawan and kawan
          *aku tak nak judge kau macam mana orang nya
          *aku tahu mana status aku dalam hidup kau
          *kau memang niat baik tetapi jangan salah hajat
          *aku okay je if ada kawan gila-gila
          *ambil berat tak salah

p\s : nasihat ni untuk diri aku jugak . si dia yang dihati aku pun tahu apa terjadi . hak aku untuk bagitahu si dia perkara sebenar supaya tiada salah faham .




thanks because read my entry ^_^ hope you enjoy !

0 celoteh !:

Post a Comment