Photobucket Photobucket Photobucket

my new life !

assalammualaikum semua :)

 apa kahabar semua ? aku sihat-sihat sekarang nie . almaklum la aku dah lame tak update blog . NOW ! aku nak update blog . sambil-sambil je ye kak nini . hee . okay korang , ape cerita korang semua ? aku macam biasa je . sekarang aku happy dengan life aku . my parents pon mengizinkan aku bekerja dengan kak nini . thanks kak nini offer aien kerja nie :)

okay , macam mane dengan si dia tu ? haha . si dia masih dengan aku , insyaAllah , hope one day he will be my prince :P korang pulak ape cer ? ade banyak ke perubahan ? hari nie aku nak story mory yang happy je :) esok company aku kerja nak buat shooting , and the same time my mom nak datag ajak makan one family . ala , angah nak pergi jugak mama . huhu .

okay , 9 Jun 2013 nie my bestfriend wedding , Tahniah MAZLINA !!! semoga kekal hingga ke akhir hayat . insyaAllah , kalau aku dapat cuti aku pergi ye my friend . kawanku since form 4 , sangat lemah lembut orangnya :) akhirnya kejingjang pelamin jugak ye ko ea .huhu

okay korang yang lelain sila la rajin kan diri pergi jenguk and cuci mata , window shopping ke kat page nie , for bakal mommies or mommies yang sukakan bergaya :) klik kat picture bawah nie :-






thanks because read my entry ^_^ hope you enjoy !

0 celoteh !:

Post a Comment