Photobucket Photobucket Photobucket

Alahai . . .

Assalamualaikum semua :)




Macam mana hari korang semua ? BEST ? aku macam biasa bangun pagi pergi kerja dan sampai tempat kerja duduk buat kerja . Korang ? as student pergi kelas la kan ? ye tak ?

Sebenarnya tiada apa yang menarik nak aku ceritakan . hanya ingin meluahkan rasa simpati dan kesian , ada setengah ibu tu kuat jiwa dia nak membesarkan anak yang kurang upaya ni . Alhamdulillah , aku dilahirkan dan dibesarkan bersama family yang aku sayang . Okay , I really miss my mom , Pn Mastura .

Yeah , hari tu aku tahu my dad call sebab rindu kat anak kedua ni . Ye , as a man , mane ada yang nak tunjuk rindu diakan :) Tak nafi masa kecik memang aku rapat dengan ayah aku . Then , bila dah ramai adik bederet kat bawah memang tak de la aku nak memanja ke . hehe .

One more thing , aku rindu sangat kat kengkawan aku .. yela mase study dulu dapat la hangout bersama-sama . Mase sekolah , mase kat kolej .. Wah , rindu sungguh zaman muda . haha . terasa dah tua . muda lagi kot . hehe .



thanks because read my entry ^_^ hope you enjoy !

0 celoteh !:

Post a Comment