Photobucket Photobucket Photobucket

pretend to be normal

Hai semua blogger pemes ,

 Sihat semua ? hidup aku macam biasa as pekerja , biasa la banyak kerja nak buat tambahan pula kak nini susah mula plus kerja kat aku . hihi . penat bekerja but seronok sangat . aku tak tahu apa yang special . tapi sekarang aku dah rase sedikit pengalaman as pekerja ni .

Hah , korang ape cerita ? makin maju ? makin happy ? makin berjaya ? aamiin.. insyaallah , satu hari Allah permudahkan segala urusan kamu semua . bulan puasa macam mana ? semua okay je kan . bulan puasa aku , aku dapat juga bahagikan sikit masa untuk buka dengan family . thanks juga pada kak nini yang luluskan cuti . :)

Persediaan raya ? Belum ready kesemuanya . Aku ni macam biasa lah ada je la yang tak cukup bagai . HAHA ! saja nak shopping lebih :P aku nak cuba realisasikan mimpi aku . Hope one day it will be true . Nak sangggaattt ! apa tu ? ADA LA :P



About my little problem dah dibincangkan tinggal bincang sikit lagi dengan beberapa pihak . Sebenarnya aku stress , but perlu ke aku fikirkan sangat ? HUH ! biarkan jela . aku tersangat malas nak fikir . Its all about my otak yang kena fikirkan . So , insyaallah , aku boleh handle lagi .

Dah lame tak meet my ex-housemates . Rindu sangat kat korang . sekarang memasing dah tercampak jauh jauh ea . adeh .. bila nak hangout together before korang ni jadi hak milik seseorang . Nanti dah jadi bini susah dah nak jumpe sayang-sayangku . Take care ye semua !


thanks because read my entry ^_^ hope you enjoy !

0 celoteh !:

Post a Comment