Photobucket Photobucket Photobucket

Perasaan

Hai semua ,

Topic aku kali ini tentang perasaan . Kalau korang lah kan ? korang marah ke , sedih ke , benci ke if boffie or girffy korang curang ?  macam-macam korang rasa bukan ? Tentang perasaan ini kita tak boleh nak paksa atau push seseorang untuk terima siapa kita atau tinggalkan orang yang memang dia sayang , sesiapapun takkan mampu ubah perasan orang tu melainkan hati dia dah 'berubah' .

Apa yang aku luahkan ini tak ada kena mengena dengan hidup atau pun yang dah tiada . Hanya sekadar bualan dan cerita untuk dikongsi . Perempuan ini penuh dengan emosi yang sangat tak stabil , kejap happy , kejap nangis , kejap sedih , kejap nak marah , kejap merajuk , kejap okay je . Memang pening dan sukar nak faham perasaan perempuan ini .



Bagaimana lelaki pula ? Diorang mudah difahami ke ? Tak semudah tu juga . Kadang-kadang tak faham dengan tingkah laku yang tak boleh nak faham atau sengaja tak faham .

Dalam situasi perasaan ini kita tak boleh nak agak atau memaksa sesiapa kalau hati dah benci kita nak buat macam mana bukan ? berdoalah semuga hatinya lembut , JODOH itu ditangan ALLAH . Kita masih kabur dengan ketentuan DIA , kita manusia hanya mengatur DIA yang menentukan :)

Insya-Allah :)
thanks because read my entry ^_^ hope you enjoy !

0 celoteh !:

Post a Comment