Photobucket Photobucket Photobucket

Rindu sangat-sangat kat dia !

Hai semua ,

Entry kali ni aku nak cerita tentang seseorang yang aku rindu dan aku tercari-cari dia selama ni . Akhirnya kitorang meet malam tadi , Alhamdulillah dia sihat dan semua sihat . Gembira tak terkata perasaan aku masa tu .

Yes , aku rasa nak lepak je lam-lama dengan dia . sangat banyak cerita nak kongsi . Tapi masa tak mengizinkan . Kebetulan aku ke IOI mall tu nak amik spec aku . Then , abg Shafik plan untuk jumpakan kitorang . Yes , seperti yang aku sangka dia terkejut dan tak sangka akan jumpa aku .

Bercampur baur perasaan aku happy , ecxited . Dan aku sanggat berharap kitorang semua berkumpul balik macam ni
-------------------------------------------
                                                                           ||
                                                                           ||
                                                                       \   ||   /
                                                                         \    /
                                                                           \/







Mohon kembalikan Memori ini :') 

Rindu Korang Semua !!!


Yes ! Ulang memori ni !

Aku sangat berharap kita semua dapat berkumpul balik macam dulu . Gelak , buat something gila , jalan , shopping , makan , movie , semua bersama . Yes , Korang memang sahabat aku :')

                                                                       
thanks because read my entry ^_^ hope you enjoy !

0 celoteh !:

Post a Comment