Photobucket Photobucket Photobucket

Normal atau Pelik

Hai semua , 

Permulaan perkenalan selalunya kita rasa macam asing je dengan seseorang but bila kita dah kenali dia sedikit demi sedikit kita jadi lebih mesra bila mula ramah dan kenal hati masing-masing . Okay , apa yang aku nak sampaikan sini buka tentang cinta tetapi tentang seseorang yang kita panggil sahabat . 

    Yeah , yeah and yeah ! Sahabat selalu dikaitkan dengan faham isi hati kita but tak semua orang boleh scan hati kau bukan ? So , be mature girl . Tak semua orang boleh faham jiwa kau dan ikut sahaja rentak kau . Masing-masing ada kerenah and sikap yang mungkin dan pasti sahabat kau sendiri tak boleh terima , BUT yang kau panggil sahabat , orang tu yang tahu perangai pelik kau tu terima diri kau dan TIDAK pernah cuba menidakkan kau sahabat dia .




   Seperti aku juga yang boleh dikatakan ramai sahabat ( lebih dari satu ramai bukan? ) masih cuba terima aik buruk sahabat aku sebab dia KAWAN aku . Yep , mulut aku boleh menidakkan tapi hati aku , kau masih sahabat . Bila aku susah , ye , aku tak lupa kau banyak tolong aku . Aku masih ingat semua tu kawan .

    Apa yang aku harapkan aku juga KAWAN untuk dia . Yep cukup sekadar kawan tak perlu letak aku yang teristimewa sebab kawan itu lebih indah persahabatannya . Tak dinafikan susah untuk kita set time untuk berkumpul dan jumpe memasing , macam kawan-kawan aku masa form 5 dulu , after 2 years baru dapat jumpa dan sangat banyak perubahan bukan ? HAHA . aku still ingat memori tu .

    So , tak hairan kalau kita susah nak jumpa KAWAN . Even kita tak jumpa KAWAN , kau tetap KAWAN aku . Tetapi ingatlah KAWAN , kawan yang baik sentiasa mencari kita bila kita senang ataupun susah . 






thanks because read my entry ^_^ hope you enjoy !

0 celoteh !:

Post a Comment