Photobucket Photobucket Photobucket

Iri Hati atau Berat Sebelah

Apa korang fikir bila sebut pasal iri hati?  Yup, seseorang tak boleh duduk diam bila lihat kesenangan seseorang. Jauhkan aku dari bersifat macam tu. Boleh menimbulkan fitnah.  Sebab apa tau aku cakap fitnah,  berkemungkinan kau akan bersangka buruk dan buat andaian sendiri tak semena if kau sampaikan kat seseorang. Seseorang tu akan sampaikan pada orang lain pulak. Kalau tak betul benda tu jadi fitnah,  kalau betul jadi ngumpat pulak.  Allah,  jauhkan dari aku. 

Tapi perasaan kau as perempuan ni kuat tau. Bila seseorang tu macam pinggirkan kau.  Haha, pelikkan feel macam ni.  Seriusly,  perasaan ni aku pernah rasa tau dulu. Sakit wei,  macam kau tak tau cerita tetiba kena. Nak mencarut pun ada.  Mana taknya, tetiba kena and orang tu cakap eh ada lah bagitau hari tu.  *beez,  please forgive and move on.

Hati aku masih terasa but aku gagahkan diri aku. Lupakan kisah tu but its hurt babe. 😢


thanks because read my entry ^_^ hope you enjoy !

0 celoteh !:

Post a Comment