Photobucket Photobucket Photobucket

mama datang mengejut kan !

dalam pukul 6 plus-plus , *bunyi ringtone saw , calling = my mom . aku pon answer the call .

   "ko siap-siap cepat, jap lagi mama sampai "

huh ? aku terpinga-pinga kan . okayy la aku terus pergi siap-siap then mama pon sampai la . family aku datang because nak bawak aku pergi shopping baju la kan . wah . macam banyak lak kan yang aku shopping , padahal sikit je kot . alahai , takpe la . kire dah ade la tu . syukur ^_^

aku dah dapat tajuk untuk assignment CTU aku . hope aku dapat siapkan la . eh , ada work lagi yang aku tak siap kan lagi . keje sir laz . alahai takdapat idea lak nak buat watak budak boy tu macam mane . rupe budak boy tu tak dapat nak imagin lagi :( sedihnya , kawan aku nad dah ready , tinggal tampal je kot .
thanks because read my entry ^_^ hope you enjoy !

0 celoteh !:

Post a Comment