Photobucket Photobucket Photobucket

penat ke seronok ?

hah , ape la yang di penat kan aku nie kan ? mesti berkaitan something aktiviti kan . actually , dari pagi sampai la pukul 8 malam tadi aku at bgan lalang , sepang . ade ape ek ? course aku buat perkenal antara senior dengan junior . junior aku tak macam ramai pulakkan .

start sampai sana kitorang buat sesi kenal-kenal dengan senior and junior . macam-macam ragam la kan junior aku nie . tapi diorang okayy kot . kitorang tak nampak lagi macam mane diorang sebenarnye kan . tunggu je la nanti .  dan hari nie aku jarang contact my 'syg' . alahai kesian dia . maaf sayang , sayang paham kan ^_^

erm , korang rase aien berbakat ke ? nanti aku masuk kan art work aku kat blog . nak komen and kritikan ikhlas dari korang tau ^_^
thanks because read my entry ^_^ hope you enjoy !

0 celoteh !:

Post a Comment