selamat jelajah ke blog aien si gadis dan si jejaka

suara hati ku

akhirnya aku nak luahkan semua yang terbuku dekat hati aku nie wahai kawan , aku tak mintak perhatian dari kau kawan tapi aku harap kau hargai persahabatan kite . aku tak nak la kau gunakan aku waktu kau susah tapi bile kau mule senang aku dah kabur dari mate kau kan ? aku tak kate kau lupekan aku . aku tau kau masih ingat kan aku .

kawan , hidup nie macam- macam rintangan nye , aku tak ngelak bile kau perlu kan aku . aku sentiasa ade disisi kau kawan tak kire la kau anggap aku musuh macam mane sekali pon . biar la kite lebih ikhlas supaye persahabatan kite tak nampak dalam kepura-puraan . sedih aku bile ingat balik kate-kate kau , seolah-olah aku anggap kau macam musuh aku . tak pe kawan , aku dah lame lupekan semua tu . aku anggap kau cume bergurau .

kawan , aku rindukan kau la ! aku tau aku tak setanding kau kan ? maaf sebab aku tak secantik kau . tapi perlu ke kite berkawan dengan hanye pandang paras rupe ? aku halalkan segale nye kawan . kawan kite tak perfect . tolong kawan dengan aku ikhlas hati kau . jangan pakse diri kau untuk baik dengan aku . aku sedih bile tengok pura-pura kau tu .
thanks because read my entry ^_^ hope you enjoy !

5 comments:

  1. masing2 ade kelebihan dan kekurangn..jgn terlalu merendah diri..
    saba ye..hidup ni kan indah! :)

    ReplyDelete
  2. Si qusowt : yup , tapi itu lah diri saye , saye kena terima :)

    Aisyah Yagami : ye ecah , kite tetap kawan lagi ^_^

    ReplyDelete
  3. @aien beez
    HEHE. thanks ain. maaf klo wat ko trsa ati. hapy eways k. ;D

    ReplyDelete
  4. hehe , mane ade terase ecah . hehe . maaf if ko terase but not u la kawan :P happy always k . jge 'babies' bru tu baik2 .

    ReplyDelete