Photobucket Photobucket Photobucket

Problem

hai semua ,

aku nak korang ni , apa yang boleh membuatkan korang lebih matang dalam membuat sesuatu keputusan ? emm , banyak benda right ? haihh , bagi pendapat aku lah . yang mematang aku membuat sesuatu keputusan ni if aku berdepan dengan masalah dalam erti kata lain nya orang cakap la PROBLEM . hah , masa tu yang tepat , aku akan fikir dan fikir . if aku membuat keputusan tanpa berfikir aku akan hadapi risiko sendiri tanpa melibatkan orang lain but aku tak paling tak suka orang cuba lari dari masalah . haiyyaa , sama tanggung maa .okay , cite sini abis sini la ea . hee .

p/s : korang sesuatu masalah yang kita hadapi tu boleh mematangkan kita untuk teruskan hidup dengan penuh cabaran dunia sekarang ni :)
thanks because read my entry ^_^ hope you enjoy !

0 celoteh !:

Post a Comment