Photobucket Photobucket Photobucket

Kembali


Hai engkorang,

Setelah lama aku menghilang tetiba hari ini aku muncul update blog . Bapak rindu sangat-sangat kat blog tercinta aku ni . Dah comel-comel gitu *apak puji blog sendiri . HAHA .

      So , apa story korang ? Macam dulu atau makin maju ? Aku ? Alhamdulillah masih cuba perbaiki diri mana yang baik aku amik yang buruk mintak jauh . Betul tak ? Ini nak ceritalah kan . Barulah beberapa month tak jumpa best friend peh , story punya story sampai tak sedar 4 jam berborak tu pon tak abis cerita lagi wei . Tapi tak apa lah Insyaallah satu hari jumpa lagi kan :)

Jadi , kehidupan aku macam orang lain normal sahaja tapikan sekadar aku nak share bukan nak mengatalahkan . Sebagai teguran , aku bukan buruk sangka tetapi kenyataan bila seorang hamba Allah cuba menandingi apa yang aku ada sekarang . Seriously , aku sangat tak faham dengan orang macam ni . Bersangka baik , aku cuma mintak jauh aku ada perasaan macam tu terhadap dia ..

Seriously , aku dah naik fedup tambah pulak seperti sengaja . Aku still diamkan diri . Untuk hamba Allah tu , aku mintaklah sangat tampilkan diri depan aku . Kita bincang face to face , sebenarnya aku sangat tak suka macam ni . Ni semua punca ja .

Apa aku buat sekadar cuba menjauh daripada mahkluk tu . Yelah , kalau korang mesti malas nak layankan , tapi bila sampai memfitnah tambah pulak dengan ada buat kita panas hati . Siapa boleh diamkan ?

Blog aku bukan tempat untuk memaki orang tapi untuk meluahkan isi cerita dalam hidup aku . Aku diri aku sekarang , tolong jangan menambah cerita . Masing-masing punya hal kan senang bukan ?


thanks because read my entry ^_^ hope you enjoy !

2 comments:

  1. Sabar banyak2 je babe. Abaikan org2 yg negatif n menyemak neh. ok?

    ReplyDelete
  2. Insyaallah . Sekarang tumpu pada life aku je . Seronok !

    ReplyDelete