Photobucket Photobucket Photobucket

Product 360

Hai korang ,

  Penah korang dengar product 360 ? takkan ? Actually , bukan product tapi applikasi dalam phone android yang dimuatturun untuk mengambil gambar cantik dan banyak effect .

Aku salah seorang yang dah mencuba , seriously sangat berkesan menghilangkan segala kesan jeragatkan ? Betul tak ? HAHA . Well . Kita dah tahu sekarang teknologi macam-macam ada , manfaatkan dengan baik bukan ? Tapi janganlah kita salah guna . Biarlah berpijak dibumi nyata .

Seriously jom tengok perbezaan aku camera biasa VS camera 360 :-




Okay , sebelah kiri tu camera biasa dengan pencahayaan lampu , okay la kan ? dan sebelah kanan tu camera 360 , peh , licin muka aku kan ? ayu gitu  . HAHA . okay jangan perasan .

Jadi , aku nak mengingatkan aku dan kawan-kawan aku yang lain . Hidup kita ni penuh dengan pinjaman sementara , bersyukur dengan apa yang kita ada . jangan mudah riak dengan kelebihan diri . Allah menguji kita dalam apa jua cara tanpa kita sedar . Bersyukur pada DIA , aku diberi peluang memiliki rupa paras seperti sekarang . 

Bacalah doa ini kawan , 
   Ya Allah , KAU cantikkanlah akhlakku sebagaimana kau cantikkan wajahku . 



thanks because read my entry ^_^ hope you enjoy !

0 celoteh !:

Post a Comment