Photobucket Photobucket Photobucket

Hi , I'm back !!

Hi semua . Setelah lama aku tak update ini blog. MDM ! Could be too many story nak cerita nih . Haha . Well memasing makin matang and ada future life . One of my friend getting tunang with someone she really love .Alhamdulillah . Me ? Still this sarung no pedkembangan yang membanggakan . Hee .
Mungkin oneday , it will be one day kan . Kita tak tahu dan aku pun tak tahu . So just wait and see what willcome in my future . Kerja macam ni still belajar lagi untuk lebih better . Aku patut rasa bersyukur sangatkan . Aku sukakan kerja aku sekarang . Yup , macam tak nak berkembangkan . Erm , tak tahulah aku .
How about study ? yeah , everything urus sendiri . I hopefuly it will be easier to me handle . Yeah ,you know some people just make the simple thing make more menyusahkan . But ,just came down and smile .
To my friend , totally i miss you all DM ! Bila kita nak buat our 2nd picnic ?? Mesti awesome kan .

thanks because read my entry ^_^ hope you enjoy !

0 celoteh !:

Post a Comment