Photobucket Photobucket Photobucket

Kisah Aidilfitri



Alhamdulillah , semua berkumpul and dapat jumpa semua sedara mara. The best part and moment tahun ni dah jadi trend orang berselfie . Apa lagi family aku tak kurang apanya . Memasing pantang dapat peluang . Haha . Btw macam mana raya korang ? Meriah ?




Tahun ni aku tak jejak lagi beraya rumah kawan baik aku . Mungkin masa yang tak mengizinkan . InsyaAllah aku cuba mengejar masa yang ada . Walaumacam mana pun keadaan korang tetap meriahkan . Baju baru kasut baru handbag baru . Memasing bergaya sakanlah kan .



Tapi , ada one day tu aku sentap sangat . Sangat-sangat ! You know why ? Sebab ada satu event yang aku tak perasan akan ada and aku tak dapat hadir . Actually bukan tak dapat hadir tapi ... malas aku nak bukak cerita , sakit pulak hati kita . Tak pe la  dah tak ada rezeki nak meet balik member lama kan .
Selamat hari raya korang semua !

thanks because read my entry ^_^ hope you enjoy !

0 celoteh !:

Post a Comment