Photobucket Photobucket Photobucket

Rindu Tak Bertapis

Hye ,

How la jadi gadis  horoskop CANCER rindu terlebih bila sunyi je tak ada cerita atau khabar dari member . Rindu gelak dengan diorang , rindu menyakat diorang . If lah diorang tahu apa aku rasa ni . Hope diorang pon rasa macam apa aku rasa .

Sakit tak sakit la . Bila kau mesej diorang and no reply . Aku tahu kau tak sombong , tapi mungkin kau dah terlupa aku ni kawan kau . Yela. Kawan susab kau .

Ada sebab kadang kau tak boleh nak elak but kau sendiri yang jadi kan punca ?Why ? Dikurung ? Atau tersepit ? Common la beb . Dunia sekarang dah era lain stop jugde people . Boleh kau muncul and tanya , kenapa wei ? Kau kat mana wei ? How la aku rindu seorang yang bernama sahabat .

Yeahyeahyeah , i'm too emotionnss . Sekian.

Miss Rindu Sahabat aku !


thanks because read my entry ^_^ hope you enjoy !

0 celoteh !:

Post a Comment