Photobucket Photobucket Photobucket

itu lah diri aku , maaf semua ^_^

aku nak updated blog because sem 4 aku nak bermula . OMG ! ape pulak cabaran aku untuk sem kali nie . aku tak nak mengeluh lagi but aku try yang terbaik untuk mase depan aku .

okayy , aku cube untuk berubah keada yang lebih baik . ape yang terjadi biarkan berlalu aku mengharapkan ade yang lagi baik berlaku dalam hidup aku . aku selalu mengharapkan yang terbaik macam orang lain tapi tak semua yang kite impikan jadi kenyataan . kite hanya mampu merancang , TUHAN yang menentukan perjalanan hidup kite , just teruskan hidup kite .


Tumblr_lqqbu1wkxl1qbjt25o1_400_large

macam gambar kat atas tu 'kate' , korang faham kan . jangan pernah give up untuk teruskan hidup ^_^  . bagi siapa yang putus harapan , jangan berhenti dari berusaha . aku yakin usaha kuat korang akan bawak banyak makne dalam hidup korang , semua yang jadi atas duniawi kite nie ade hikmah nye . aku yakin dalam hidup aku jugak banyak sangat hikmah nye .


              Tumblr_lhv1olnps91qeta2ko1_500_large

 aku terlalu degil dan selalu nak menentang . itu la diri aku but aku selalu terima pandangan orang lain dengan terbuka . maaf kepada sesiapa yang pernah nasihatkan aku maaf if aku degil sangat tapi aku selalu ingat nasihat korang , aku hargai sangat ^_^

thanks because read my entry ^_^ hope you enjoy !

1 comment: